Dariusz Doliński o psychologii w marketingu
Redakcja   
czwartek, 10 listopada 2011 12:58

Serwis „Marketing przy Kawie” przeprowadził ostatnio bardzo ciekawy wywiad z prof. Dariuszem Dolińskim. Polecamy go wszystkim praktykom psychologii biznesu, bo w czasie tej rozmowy pojawiło się wiele ciekawych kwestii dotyczących metodologii badań marketingowych, ale i mitów związanych z psychologią.

Profesor Dariusz Doliński jest cenionym psychologiem społecznym, dziekanem wrocławskiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i autorem około dwustu publikacji, m.in. „Psychologiczne mechanizmy reklamy”, „Orientacja defensywna”, „Strategie samoutrudniania. Rzucanie kłód pod własne nogi", „Psychologia wpływu społecznego”.

Wywiad Tomasza Gregorczyka dostępny jest dla zalogowanych użytkowników serwisu „Marketing przy kawie” pod tym adresem: http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=1326&f=421

 

Partnerzy

Psychologia Społeczna Grupa Trenerska SkillsDesigners
PTTB Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne