Social Media – nowy kierunek studiów podyplomowych na SWPS |
Redakcja |
wtorek, 03 grudnia 2013 10:24 |
Czy i ile można zarobić w sieci, z której korzystają miliardy internautów? Jak pracować z blogerami i vlogerami? Jak przeciwdziałać kryzysom? – odpowiedzi na te pytania dostarczą specjaliści rynku mediów internetowych w ramach nowego kierunku Social Media w SWPS. Wykładowcy przeprowadzą studentów przez kolejne obszary z zakresu psychologii reklamy, tworzenia strategii marki, budowania reputacji online, zarządzania społecznością w sieci czy kryzysów w social mediach. – Naszym celem jest wykształcenie najlepszych na rynku specjalistów od mediów społecznościowych. Dlatego stawiamy na program wypełniony po brzegi praktyczną i najbardziej aktualną wiedzą z zakresu zarządzania obecnością marki, instytucji i osób w sieci – mówi Maciej Skrzypczak, koordynator studiów podyplomowych Social Media w SWPS. – Najlepszym studentom zaoferujemy płatne praktyki u partnerów studiów, w agencjach Socializer, Lubię to, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi – dodaje. W trakcie dwóch semestrów zajęć w formie warsztatów i interaktywnych seminariów słuchacze zrozumieją, z kim się komunikują w sieci i jak należy robić to skutecznie. Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych tematyką social mediów. W szczególności do obecnych i przyszłych pracowników agencji reklamowych, PR i działów marketingu, którzy pragną poszerzyć i doskonalić swoją wiedzę w zakresie dynamicznie rozwijającego się marketingu w mediach społecznościowych. Kierunek dedykowany jest również osobom zajmującym się klasycznym marketingiem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę w zakresie social mediów. Więcej informacji o programie studiów na stronie www.podyplomowe.pl/swps-warszawa w zakładce „marketing/social-media”. Źródło: Centrum Prasowe SWPS |