Case Studies
Zmiany w Grupie CANIVA II – case study z zakresu public relations i zarządzania zmianą
Maciej Chabowski   
piątek, 31 grudnia 2010 10:37

Alternatywna wersja opublikowanego wcześniej materiału dla specjalistów przeprowadzających development centre lub assessment centre. Nadaje się też dla szkoleniowców prowadzących szkolenie z zakresu komunikacji społecznej, public relations i/lub zarządzania zmianą. Materiał zawiera opis realnej sytuacji i dotyczy strategii komunikowania zmian, które planowane są w obrębie holdingu skupiającego banki i firmy doradztwa finansowego. Może być dedykowany jednej osobie, ale zdecydowanie lepiej wypada w sytuacji, gdy zajmują się nim zespoły kilkuosobowe. Opracowanie zawiera także wskazówki dotyczące zadań dla grupy oraz pytania do dyskusji dla osoby kontrolującej wykonanie zadania.

 
Ślinka cieknie – case study reklamy KFC
Jarosław Świątek   
wtorek, 02 listopada 2010 20:12

Kentucky Fried Chicken wypuściło jakiś czas temu całkiem ciekawą reklamę. Na samym jej początku ziemia trzęsie się w posadach. Zabieg jest bardzo dobry, ponieważ przyciąga on uwagę drażniąc układ siatkowaty, który przesyła impulsy do wszystkich ośrodków motywacyjnych, aby te pozostały czujne. Czujność za pośrednictwem aktywizacji układu siatkowatego spowodowana jest niestabilnością, nieprzewidywalnością i przede wszystkim zagrożeniem. To pociąga za sobą aktywność ciała migdałowatego i uczucie lęku. Co dzieje się dalej?

 
Zmiany w Grupie CANIVA – case study z zakresu komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą
Maciej Chabowski   
niedziela, 24 października 2010 17:54

Materiał dla specjalistów przeprowadzających development centre lub assessment centre. Nadaje się też dla szkoleniowców prowadzących szkolenie z zakresu komunikacji wewnętrznej, internal public relations i/lub zarządzania zmianą. Materiał zawiera opis realnej sytuacji i dotyczy strategii komunikowania zmian, które planowane są w obrębie holdingu skupiającego banki i firmy doradztwa finansowego. Materiał może być dedykowany jednej osobie, ale zdecydowanie lepiej wypada w sytuacji, gdy zajmują się nim zespoły kilkuosobowe. Opracowanie zawiera także wskazówki dotyczące zadań dla grupy oraz pytania do dyskusji dla osoby kontrolującej wykonanie zadania.

 
Zgniła Pomarańcza
Jarosław Świątek   
czwartek, 07 października 2010 19:56

Nowe reklamy Orange są doskonałą egzemplifikacją tego, w jaki sposób nie powinno się robić reklam. Nie tylko nie są one porywające estetycznie i nie świadczą o kunszcie artystycznym jej twórców, ale również przede wszystkim reklamy te mają znikomą moc wpływania na ludzkie preferencje dotyczące zakupu danego produktu.

 
Jacy jesteśmy na zakupach – case study z zakresu zarządzania marką i ofertą handlową
Redakcja   
środa, 28 lipca 2010 08:23

Niniejszy materiał otrzymaliśmy od firmy Südzucker Polska S.A. Zawiera wyniki badań ShopperTrends 2010 dotyczących m.in. postaw współczesnych konsumentów w zakresie wyboru produktów spożywczych oraz opis praktyk stosowanych w tym kontekście przez producenta marki Cukier Królewski. Studium to pokazuje jak przy ograniczonych możliwościach handlowych i marketingowych związanych ze specyfiką produktu można dostosować swoją ofertę do oczekiwań klientów.

 
Wdrożenie Caltro Ultra – case study z zakresu negocjacji handlowych
Maciej Chabowski   
piątek, 16 kwietnia 2010 08:55

Rozbudowany materiał ćwiczeniowy do wykorzystania podczas szkoleń z negocjacji handlowych. Przewidziany dla dwóch grup. Zawarto w nim instrukcje dla obu zespołów negocjacyjnych opisując szczegółowo wyjściową sytuację z perspektywy specjalistów reprezentujących firmy działające na rynku farmaceutycznym. Przedmiotem negocjacji jest wykup określonych powierzchni reklamowych w celu wypromowania nowego leku roślinnego wspomagającego odchudzanie.

 
Triangulum, czyli precyzja rozwoju – case study z zakresu zarządzania
Maciej Chabowski   
środa, 03 lutego 2010 11:44

Zadanie z zakresu zarządzania rozwojem i zmianą w organizacji średniej wielkości. Materiał oparty został o realną sytuację jednego z polskich przedsiębiorstw produkcyjnych powstałych na początku lat 90-tych. Zmieniono w nim kluczowe dane oraz branżę działania firmy. Może zostać wykorzystany jako zadanie sprawdzające dla osób zajmujących się wdrażaniem zmian i rozwojem holdingów. Przykład nadaje się także do zastosowania podczas szkoleń m.in. z zakresu zarządzania zmianą, projektowania kultury organizacji czy wdrażania procesów spajających heterogeniczne organizacje.

 
Stagnacja w zespole sprzedażowym – case study z zakresu ZZL
Maciej Chabowski   
wtorek, 05 stycznia 2010 20:32

Materiał dla specjalistów pragnących przeprowadzić assessment centre dedykowany dyrektorom i regionalnym kierownikom sprzedaży oraz przyszłym menedżerom zarządzającym zespołami sprzedażowymi. Nadaje się też dla trenerów biznesu, którzy prowadzą szkolenia dedykowane tym grupom z zakresu zarządzania zespołem. Materiał zawiera opis realnej sytuacji, która zaistniała w jednej z firm farmaceutycznych. Problem dotyczył tym przypadku podjęcia decyzji związanych zmotywowaniem zespołu reprezentantów handlowych. W zamieszczonym przykładzie zmieniono dane oraz kluczowe informacje dotyczące tej firmy. Dla urozmaicenia przykładu dodano także dodatkowego pracownika. Materiał dedykowany jest jednej osobie. Opracowanie zawiera ponadto wskazówki dotyczące zadań dla grupy, która będzie analizować materiał oraz instrukcje dla osoby kontrolującej wykonanie zadania (asesora lub trenera).

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 3

Partnerzy

Psychologia Społeczna Grupa Trenerska SkillsDesigners
PTTB Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne