Social Media – nowy kierunek studiów podyplomowych na SWPS
Redakcja   
wtorek, 03 grudnia 2013 10:24

Nie ma cię na Facebooku – nie istniejesz. To dotyczy także firm i instytucji. Specjaliści z największych agencji interaktywnych w Polsce, psychologowie społeczni i medioznawcy w ramach nowych studiów podyplomowych Social Media w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej pokażą, jak zaistnieć w sieci i czerpać z tego korzyści biznesowe. Rekrutacja trwa.

Czy i ile można zarobić w sieci, z której korzystają miliardy internautów? Jak pracować z blogerami i vlogerami? Jak przeciwdziałać kryzysom? – odpowiedzi na te pytania dostarczą specjaliści rynku mediów internetowych w ramach nowego kierunku Social Media w SWPS. Wykładowcy przeprowadzą studentów przez kolejne obszary z zakresu psychologii reklamy, tworzenia strategii marki, budowania reputacji online, zarządzania społecznością w sieci czy kryzysów w social mediach.

Naszym celem jest wykształcenie najlepszych na rynku specjalistów od mediów społecznościowych. Dlatego stawiamy na program wypełniony po brzegi praktyczną i najbardziej aktualną wiedzą z zakresu zarządzania obecnością marki, instytucji i osób w sieci – mówi Maciej Skrzypczak, koordynator studiów podyplomowych Social Media w SWPS. – Najlepszym studentom zaoferujemy płatne praktyki u partnerów studiów, w agencjach Socializer, Lubię to, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi – dodaje.

W trakcie dwóch semestrów zajęć w formie warsztatów i interaktywnych seminariów słuchacze zrozumieją, z kim się komunikują w sieci i jak należy robić to skutecznie.
Poznają psychologiczne i kulturowe aspekty social mediów we współczesnym świecie. A na podstawie case studies przeanalizują najbardziej efektywne działania marketingowe i nauczą się metod pomiaru ich działań w sieci – wymienia Skrzypczak. Słuchacze poznają media społecznościowe także jako współczesne narzędzie obsługi klienta na przykładach marek, które komunikują się ze swoimi klientami w sieci w sposób wzorcowy dla całej branży.

Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych tematyką social mediów. W szczególności do obecnych i przyszłych pracowników agencji reklamowych, PR i działów marketingu, którzy pragną poszerzyć i doskonalić swoją wiedzę w zakresie dynamicznie rozwijającego się marketingu w mediach społecznościowych. Kierunek dedykowany jest również osobom zajmującym się klasycznym marketingiem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę w zakresie social mediów.

Więcej informacji  o programie studiów na stronie www.podyplomowe.pl/swps-warszawa w zakładce „marketing/social-media”.

Źródło: Centrum Prasowe SWPS

 

Partnerzy

Psychologia Społeczna Grupa Trenerska SkillsDesigners
PTTB Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne