Redakcja
|
wtorek, 17 września 2013 07:27 |
Studenci Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej wspólnie z Meble VOX opracowali zasady tworzenia optymalnych komunikatów marketingowych do promocji mebli. Przez siedem miesięcy badali zachowania konsumenckie rodziców planujących zakup mebli dla swoich dzieci na przykładzie kolekcji Young Users by VOX. Na podstawie wyników badań wskazali, jak najskuteczniej komunikować cechy produktów.
|
Administrator
|
wtorek, 13 sierpnia 2013 10:49 |
13 maja w radiu Tok FM w cyklu audycji "Konfrontacje" prowadzonych przez Cezarego Łasiczkę odbyła się rozmowa pomiędzy dr Tomaszem Witkowskim a prof. Jerzym Mellibrudą. Tematem rozmowy była problematyka efektywności psychoterapii ze szczególnym uwzględnieniem syndromu Dorosłych Dzieci Alkoholików (DDA). Dla tych, którzy nie mieli okazji rozmowy posłuchać, zamieszczamy obok link do podcastu z jej pełnym zapisem http://bi.gazeta.pl/im/3/13899/m13899743.mp3
Gorąco polecamy!
Źródło: tomaszwitkowski.pl
|
Redakcja
|
wtorek, 23 lipca 2013 11:28 |
Jest nieco lepiej niż przed rokiem, ale na trwałą zmianę na rynku pracy musimy jeszcze poczekać - oceniają specjaliści Pracuj.pl, którzy co kwartał analizują oferty publikowane przez pracodawców.
|
Redakcja
|
czwartek, 18 lipca 2013 10:23 |
Pracownicy fizyczni lepiej radzą sobie w pracy, gdy są pozytywnie nastawieni do życia i mają wsparcie przełożonego, który sam daje im dobry przykład – takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego w sopockim wydziale Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
|
|
Redakcja
|
piątek, 03 maja 2013 20:22 |
31 marca, punktualnie o 24.00, zakończyło się głosowanie czytelników na „Książkę dla trenera ’2012″. Konkurs organizowany był przez zaprzyjaźnione z naszą redakcją Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu. W głosowaniu udział wzięło aż 766 osób.
Zwycięzcą plebiscytu została książka Hanny Brycz „Człowiek. Instrukcja obsługi”, wydana przez Wydawnictwo „Smak słowa”. Na drugim miejscu uplasowała się książka Katarzyny Żbikowskiej „Mapy myśli w biznesie” (One Press), na trzecim „Pozytywna psychologia porażki” Pawła Fortuny (GWP). Książka naszego redakcyjnego kolegi, Jarosława Świątka, ostatecznie zajęła piąte miejsce w ogólnym rankingu.
|
Redakcja
|
piątek, 26 kwietnia 2013 12:11 |
Absolwenci szkół wyższych źle oceniają gospodarkę i sytuację na rynku pracy w Polsce. To, jak postrzegają swoje perspektywy pracy, w równym stopniu zależy od sytuacji w kraju jak i nastawienia do rozwoju kariery zawodowej. Większy optymizm poprawia ocenę sytuacji i mobilizuje do wyznaczenia bardziej ambitnych celów zawodowych – pokazały badania studentki psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
|
Redakcja
|
poniedziałek, 15 kwietnia 2013 10:58 |
Czy religijność, temperament i poczucie bezpieczeństwa mogą mieć wpływ na zakup produktu? Okazuje się, że tak. W przypadku kultowych marek. Dowiedli tego studenci psychologii biznesu w SWPS.
|
Administrator
|
środa, 27 lutego 2013 14:49 |
Wiele reklam przynosi efekt odwrotny od zamierzonego – wprowadza w błąd odbiorców, którzy zamiast myśleć o reklamowanym produkcie, przypominają sobie informacje z fałszywych źródeł. Wydany budżet reklamowy może okazać się inwestycją w firmę konkurencyjną.
Taki wniosek wynika z badań opublikowanych w najnowszym „Advances in Consumer Research”, przeprowadzonych przez dr Alicję Grochowską i prof. Andrzeja Falkowskiego z Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS. Co zrobić, aby informacje przekazywane w reklamie nie uległy zniekształceniom w umysłach konsumentów? Naukowcy potwierdzili wcześniejsze ustalenia, że jednym z bardziej skutecznych sposobów jest zapewnienie spójności zawartych w niej komunikatów.
|
|
|
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>
|
Strona 3 z 16 |