Artykuły
Profesjonalne zakupy wymagają negocjacjiMarcin Pietraszek (EMPEMEDIA)niedziela, 17 kwietnia 2016
|
Case Studies
Rozliczenie akcji promocyjnej – case study z zakresu negocjacji handlowychMaciej Chabowskiponiedziałek, 24 września 2012
|
Felietony
Motywacja z motywem wolnościAgnieszka Szpakowskaponiedziałek, 16 września 2013
|
Porady ekspertów
Jak wzbudzić zaufanie?Agnieszka Złotek, FranklinCoveypiątek, 17 października 2014
Zaufanie to jeden z ważniejszych czynników pozwalających nam na budowanie udanych relacji tak w życiu zawodowym jak i osobistym. Często mówi się jednak, że obdarzenie kogoś zaufaniem wymaga czasu. Czy jednak na pewno? Czy możemy zrobić coś, aby pojawiło się raczej szybciej niż później, aby łatwiej nam było współpracować z innymi? Na te oraz inne pytania dotyczące zaufania i wiarygodności odpowiadają nam eksperci z FranklinCovey, autorzy bestsellera „The Speed of Trust”. Więcej… |
Wywiady
Subiektywnie o psychologii biznesu, czyli rozmowa z Pawłem FortunąMaciej Chabowskiwtorek, 17 lutego 2015 Niedawno na rynku wydawniczym ukazała się nowa książka Pawła pt. „Subiektywna Psychologia Biznesu”. O tym, co w niej napisano oraz o kondycji polskiej psychologii biznesu rozmawiał z Autorem Maciej Chabowski. Zapraszamy do lektury! Więcej… |
Know How Trenera
Minutowa sztafeta prezentacyjnaMaciej Chabowskiczwartek, 26 stycznia 2012
|
Recenzje
Do naszej redakcji bardzo często trafiają książki, które związane są z codzienną praktyką oraz metodami pracy trenerów biznesu. O ile jeszcze parę lat temu profesjonalnej literatury z tego zakresu praktycznie nie...Więcej… | |
Na rynku wydawniczym pojawia się w ostatnich latach coraz więcej pozycji dotyczących coachingu. Spora część tych wydawnictw odwołuje się jednak do mało wiarygodnych, a wręcz już sfalsyfikowanych koncepcji. Tym samym czytelnik...Więcej… |

Baza wiedzy
Negocjacje dotyczące zakupów powinny przebiegać podobnie jak wszystkie inne negocjacje biznesowe. Niestety, rozmowy handlowe bardzo często koncentrują się wyłącznie na cenie, a to sprawia, że wygrywają oferty najtańsze, ale nie najlepsze.
Rozbudowany materiał ćwiczeniowy przygotowany do wykorzystania podczas szkoleń z negocjacji handlowych. Przewidziany jest zarówno dla dwóch grup 2-3 osobowych jak i do symulacji prowadzonych w układzie jeden na jeden. Zawarto w nim instrukcje dla obu zespołów negocjacyjnych opisując szczegółowo wyjściową sytuację z perspektywy specjalistów reprezentujących firmy działające na rynku farmaceutycznym (dystrybutor i producent). Przedmiotem negocjacji jest rozliczenie akcji promocyjnej oraz uzyskanie dodatkowych informacji raportujących jej przebieg.
Motywacja jest niezbędnym elementem efektywnie wykonanej pracy oraz płynącej z niej satysfakcji. Oprócz pieniędzy, jako najbardziej skuteczne sposoby motywowania pracowników wymienia się: uznanie ze strony przełożonych, prestiż, bezpieczeństwo i stabilność, poczucie kontroli oraz awansu. Co się dzieje jednak w momencie, gdy osoba jest szefem sama sobie, nie interesuje jej stabilizacja i nie ma awansu w perspektywie? Co motywuje tzw. wolnych strzelców czyli freelancerów, którzy działają poza sztywnymi strukturami organizacji?
Ćwiczenie z zakresu autoprezentacji. Może zostać wykorzystane jako element zapoznawczy w czasie szkoleń z tego zakresu. Dzięki przyjętej formule nadaje się też jako „lodołamacz” otwierający uczestników na aktywny udział w zajęciach i niwelujący lęk przed oceną. Dodatkowo może ono stanowić element ułatwiający określenie wyjściowego poziomu kompetencji autoprezentacyjnych uczestników szkolenia.
Do naszej redakcji bardzo często trafiają książki, które związane są z codzienną praktyką oraz metodami pracy trenerów biznesu. O ile jeszcze parę lat temu profesjonalnej literatury z tego zakresu praktycznie nie...
Na rynku wydawniczym pojawia się w ostatnich latach coraz więcej pozycji dotyczących coachingu. Spora część tych wydawnictw odwołuje się jednak do mało wiarygodnych, a wręcz już sfalsyfikowanych koncepcji. Tym samym czytelnik...


