Case Studies
Rozliczenie akcji promocyjnej – case study z zakresu negocjacji handlowych
Maciej Chabowski   
poniedziałek, 24 września 2012 13:39

Rozbudowany materiał ćwiczeniowy przygotowany do wykorzystania podczas szkoleń z negocjacji handlowych. Przewidziany jest zarówno dla dwóch grup 2-3 osobowych jak i do symulacji prowadzonych w układzie jeden na jeden. Zawarto w nim instrukcje dla obu zespołów negocjacyjnych opisując szczegółowo wyjściową sytuację z perspektywy specjalistów reprezentujących firmy działające na rynku farmaceutycznym (dystrybutor i producent). Przedmiotem negocjacji jest rozliczenie akcji promocyjnej oraz uzyskanie dodatkowych informacji raportujących jej przebieg.

 
Strategia Grupy EYRON – case study z zakresu komunikacji wewnętrznej w organizacji
Maciej Chabowski   
poniedziałek, 23 stycznia 2012 20:50

Materiał opisuje sytuację polskiego koncernu farmaceutycznego, który stanął w obliczu konieczności komunikacji do pracowników nowej strategii organizacji. Przykład może zostać wykorzystany podczas assesment czy development centre. Nadaje się także do zastosowania podczas warsztatów czy szkoleń menedżerskich i specjalistycznych, na których poruszany jest temat komunikacji wewnętrznej czy IPR. Poza opisem dla osób wykonujących zadanie, zawarto w nim także instrukcje dla osoby nadzorującej pracę grupy. Zadaniem uczestników jest opracowanie procesu komunikacji strategii firmy wewnątrz organizacji.

 
Szkolenia dla Banku PPB International – case study z zakresu negocjacji handlowych
Maciej Chabowski   
niedziela, 07 sierpnia 2011 09:38

Materiał ćwiczeniowy dotyczący negocjacji. Nadaje się do przeprowadzenia w dwóch grupach 2-3 osobowych. Zawarto w nim instrukcje dla obu zespołów negocjacyjnych opisując szczegółowo wyjściową sytuację z perspektywy doradców klienta reprezentujących firmę szkoleniową oraz specjalistów HR pracujących dla banku. Przedmiotem negocjacji jest ustalenie warunków współpracy przy realizacji projektu szkoleniowego. Case można wykorzystać zarówno w grupach typowo handlowych, jak i podczas zajęć dla trenerów oraz specjalistów HR zajmujących się szkoleniami.

 
Wdrożenie Caltro Ultra (materiał II) – case study z zakresu negocjacji handlowych
Maciej Chabowski   
wtorek, 21 czerwca 2011 11:00

Rozbudowany materiał ćwiczeniowy przygotowany do wykorzystania podczas szkoleń z negocjacji handlowych. Przewidziany dla dwóch grup 2-3 osobowych. Zawarto w nim instrukcje dla obu zespołów negocjacyjnych opisując szczegółowo wyjściową sytuację z perspektywy specjalistów reprezentujących firmy działające na rynku farmaceutycznym. Przedmiotem negocjacji jest ustalenie warunków dystrybucji w aptekach nowego leku roślinnego wspomagającego odchudzanie.

 
Szkolenia dla firmy KZE – case study z zakresu diagnozy potrzeb szkoleniowych
Maciej Chabowski   
sobota, 26 marca 2011 21:06

Zadanie na szkolenia dedykowane początkującym trenerom oraz specjalistom ds. szkoleń. Może zostać wykorzystane do rozwijania umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz analitycznego podejścia do oczekiwań klientów. Materiał może też zostać wykorzystany podczas rekrutacji na stanowiska związane ze szkoleniami. Opracowanie zawiera instrukcję z zadaniami dla uczestników oraz wskazówki i pytania do dyskusji dla osoby kontrolującej wykonanie zadania. Może zostać wykorzystane razem ze wcześniej opublikowanymi case study (przykłady Grupy VIANTIS).

 
Zarządzanie wiekiem w IKEA RETAIL Sp. z o.o.
Maciej Chabowski   
niedziela, 20 marca 2011 16:18

Zarządzanie wiekiem to temat budzący coraz większe zainteresowanie wśród środowisk biznesowych i specjalistów zajmujących się szeroko pojętym HRM. Firmy patrzące strategicznie na proces zarządzania zasobami ludzkimi już teraz przygotowują się na skutki starzenia się wielu społeczeństw europejskich. Naprzeciw temu zagadnieniu stanęli między innymi specjaliści z IKEA RETAIL sp. z o.o., którzy opracowali kompleksowy plan rozwiązań dedykowanych pracownikom, ale i klientom powyżej 50 roku życia. Efekty ich pracy zostały nagrodzone w ogólnopolskim konkursie „PRAKTYKI PRZYJAZNE PRACOWNIKOM 50+”.

 
Szkolenia w Grupie VIANTIS cz.2 – case study z zakresu diagnozy potrzeb szkoleniowych
Maciej Chabowski   
wtorek, 15 marca 2011 20:34

Zadanie na szkolenia dedykowane początkującym trenerom oraz specjalistom ds. szkoleń i rozwoju personelu. Może zostać wykorzystane do rozwijania umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz analitycznego podejścia do oczekiwań klientów. Materiał może zostać także wykorzystany podczas rekrutacji na stanowiska związane ze szkoleniami. Opracowanie zawiera instrukcję z zadaniami dla uczestników oraz wskazówki i pytania do dyskusji dla osoby kontrolującej wykonanie zadania. Może zostać wykorzystane razem ze wcześniej opublikowanym case study.

 
Szkolenia w Grupie VIANTIS cz.1 – case study z zakresu diagnozy potrzeb szkoleniowych
Maciej Chabowski   
piątek, 18 lutego 2011 13:37

Zadanie na szkolenia dedykowane początkującym trenerom oraz specjalistom ds. szkoleń i rozwoju personelu. Może zostać wykorzystane do rozwijania umiejętności diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz analitycznego podejścia do oczekiwań klientów. Materiał może zostać także wykorzystany podczas rekrutacji na stanowiska związane ze szkoleniami. Opracowanie zawiera instrukcję z zadaniami dla uczestników oraz wskazówki i pytania do dyskusji dla osoby kontrolującej wykonanie zadania.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 3

Partnerzy

Psychologia Społeczna Grupa Trenerska SkillsDesigners
PTTB Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne