„Subiektywna psychologia biznesu" - zapowiedź nowej książki Pawła Fortuny |
Redakcja |
wtorek, 25 listopada 2014 12:08 |
Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna w swojej nowej książce „Subiektywna psychologia biznesu”, która już niebawem ukaże się nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego. Zawarte w niej komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post”. Napisałem książkę lekką i – mam nadzieję – dość przyjemną. – mówi Paweł Fortuna - Jest ona efektem zderzenia rzeczywistości biznesowej z moją wrażliwością i sposobem widzenia świata. Nasze spotkanie powinno być mierzone nie przyrostem wiedzy, lecz raczej pomysłami, które pojawią się w Twoim umyśle. Dlatego czytanie tej książki powinno być rodzajem sesji inspiracji, w której tekst pełni rolę impulsu, iskry i pretekstu do spojrzenia na swoją codzienność z dystansu, a nawet z przymrużeniem oka. […] Niczym Marcel Proust zanurzyłem się w meandrach przeszłości i sięgnąłem po zdarzenia, które z jakiegoś powodu wydały mi się ciekawe i ważne. Łączy je codzienny, czysto ludzki wymiar funkcjonowania w biznesie. Nie można go ani zaniedbać, ani pominąć, a mam wrażenie, że ta perspektywa często gubi się gdzieś w natłoku skomplikowanych modeli wyjaśniających i wielowymiarowych interpretacji. Życzę miłej lektury i 1001 dobrych, praktycznych pomysłów! Polecamy lekturę tej książki. Już niebawem dalsze informacje. |