„Subiektywna psychologia biznesu” – recenzja (patronat medialny) |
Maciej Chabowski |
sobota, 10 stycznia 2015 17:42 |
No dobrze, ale o czym jest właściwie ta książka? W zasadzie można powiedzieć, że jest to holistyczny przegląd refleksji Autora po psychologicznych aspektach rzeczywistości biznesowej: od przemyśleń dotyczących codzienności korporacyjnych korytarzy, poprzez temat kompetencji handlowych, a na przywództwie i wdrażaniu zmian kończąc. Innymi słowy, sporo zagadnień w formie ciekawych komentarzy i refleksji odwołujących się zarówno do SUBIEKTYWNYCH doświadczeń Pawła Fortuny, jak i do bardziej obiektywnej wiedzy specjalistycznej. Komu można polecić tę książkę? Chciałoby się rzec, że każdemu, kto ma do czynienia z biznesem, ale myślę, że nie byłaby to uczciwa rekomendacja. Odnoszę wrażenie, że osobie stawiającej pierwsze kroki w tym temacie, publikacja ta może się wydać trochę zbyt chaotyczna i mało konkretna. I nic w tym dziwnego, bo jej celem nie jest ani systematyzacja, ani poszerzenie wiedzy. Dlatego właśnie wydaje mi się…choć jest to oczywiście moja czysto SUBIEKTYWNA opinia…że książka ta stanowić może interesującą lekturę przede wszystkim dla tych, którzy trochę już w biznesie „siedzą” i dość mają książek specjalistycznych. Jeżeli zatem ktoś z Was szuka inspiracji w tematach zawodowych i przyjemnego intelektualnego odpoczynku, ale przy temacie psychologii biznesu to gorąco polecam. |