Psychologia biznesu w SWPS |
Redakcja |
wtorek, 27 lipca 2010 14:41 |
Psychologia biznesu to nowa specjalność dostępna w ofercie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej od nowego roku akademickiego. Kandydaci mają do wyboru specjalizację z psychologii marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi. Program specjalności został opracowany przez Instytut Psychologii Ekonomicznej SWPS. Psychologia biznesu to nowa specjalność na kierunku psychologia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Jej studenci będą mieli możliwość prowadzenia badań z profesorami ze Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii wiodącymi w dziedzinie marketingu gospodarczego i politycznego, a także szansę zdobycia doświadczenia i realizowania projektów w firmach zajmujących się biznesem. Unikalnym elementem specjalności jest połączenie biznesu z prawem. Studenci będą uczęszczać na zajęcia z prawa handlowego, prawa działalności gospodarczej, prawa pracy czy prawa własności intelektualnej.
Przypomnijmy, współpraca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej z biznesem ma już swoją historię, a to głównie za sprawą Instytutu Psychologii Ekonomicznej. Instytut skupia bardzo dobrą kadrę naukową, m.in. prof. Andrzeja Falkowskiego, dr. hab. Wojciecha Cwalinę, dr. Roberta Mackiewicza i dr Alicję Grochowską, a jego działalność polega głównie na rozwijaniu i realizowaniu projektów tworzonych wspólnie ze środowiskiem biznesowym w zakresie badań naukowych i dydaktyki. W jego ramach działa Katedra Psychologii Ekonomicznej specjalizująca się w doborze kadr do biznesu i organizacji pracy w firmie oraz Katedra Psychologii Marketingu badająca zachowania konsumenckie i tworzenie przekazów reklamowych. Specjalność z psychologii biznesu będzie dostępna w ofercie uczelni od roku akademickiego 2010/2011. Jej absolwenci, w zależności od specjalizacji, na którą się zdecydują, będą ekspertami w dziedzinie zarządzania produktem i marką oraz zarządzania organizacją, specjalistami w dziedzinie przeprowadzania i interpretowania danych z badań rynku, tworzenia metod wpływania na konsumentów, konstruowania reklam czy wprowadzania i rozwoju strategii marketingowych. Absolwenci będą mogli znaleźć pracę w mediach, centrach badania rynku, agencjach reklamowych, PR i marketingowych, w firmach, organizacjach, instytucjach naukowo-dydaktycznych, bankowości czy kancelariach adwokackich. Informacje o SWPS i rekrutacji: www.swps.pl. Tagi: |